освіта ua дпа 2021 4 клас

освіта ua дпа 2021 4 клас

Зокрема, проектом наказу визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4 - х, 9 - х та 11 - х класів, а також форму проведення державної атестації. Мова національної меншини або мова корінного народу (у класах з навчанням або вивченням мови національної меншини чи корінного народу на підставі заяви одного з батьків або законних представників за рішенням педагогічної ради закладу освіти, затвердженим наказом керівника закладу освіти). історія україни, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова), біологія, географія, фізика, хімія (за вибором здобувача освіти ). Здобувачі освіти, які для проходження державної підсумкової атестації вибрали третім навчальним предметом історію україни, можуть вибрати четвертим навчальним предметом іноземну мову і навпаки.

Для здобувачів освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти мовами національних меншин чи корінних народів (на підставі заяви одного з батьків або інших законних представників та за рішенням педагогічної ради). Міністерство освіти і науки розробило проєкт наказу, що визначає умови проведення державної підсумкової атестації для школярів 4 - х, 9 - х та 11 - х класів у 2021 році. Так, у документі визначено перелік предметів, з яких цього року складатимуть шкільні іспити учні 4 - х, 9 - х та 11 - х класів, а також показано форму проведення державної атестації. Українська мова (оцінювання результатів з української мови та читання) математика мова національної меншини або мова корінного народу (у класах з навчанням або вивченням мови нацменшини чи корінного народу за рішенням педагогічної ради закладу освіти). – біологія, всесвітня історія, географія, зарубіжна література, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова відповідно до навчальної програми школи), інформатика, історія україни, основи правознавства, українська література, фізика, хімія – для учнів класів з українською мовою навчання, у яких не вивчається мова національної меншини чи корінного народу; – біологія, всесвітня історія, географія, література, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова відповідно до навчальної програми школи), інформатика, інтегрований курс література, історія україни, мова національної меншини, мова корінного народу, основи правознавства, українська література, фізика, хімія – для учнів класів з навчанням мовою національної меншини.

Державна підсумкова атестація учнів, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти, проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Українська мова математика історія україни або іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова – за вибором учня) один із навчальних предметів зі списку.

історія україни, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова), біологія, географія, фізика, хімія (за вибором учня) мова національної меншини чи корінного народу.

Навчальний посібник розроблений відповідно до чинних програм з української мови та літературного читання для 4 класу закладів загальної середньої освіти.

(схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти комісією з педагогіки та методики початкового навчання науково - методичної ради з питань освіти міністерства освіти і науки україни лист інституту модернізації 3місту освіти від 27. Підсумкові контрольні роботи призначені для підготовки і проведення державної підсумкової атестації з української мови в 4 класі закладів загальної середньої освіти.

Завдання на перевірку сформованості навички читання, розуміння прочитаного, уміння працювати з текстом; перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь, навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь; побудову зв язного висловлювання складено на основі єдиного художнього або науково - художнього тексту.

інтегровані підсумкові контрольні роботи з української мови роз роблено у двох видах (1j - no 1 - 4, - № 5 - 8) по два рівноцінних варіанти, у кожному з яких пропонується по дев ять завдань. Текст для читання; виділену в ньому частину для списування з пропущеними орфограмами; три завдання до тексту відкритого типу для перевірки розуміння його змісту і вміння працювати з текстом; три завдання відкритого типу для перевірки мовних знань; творче завдання до тексту на побудову зв язного висловлювання з 3 - 4 речень. контрольні роботи № 5 - 8 відрізняються тим, що для перевірки розуміння змісту тексту й уміння працювати з ним та перевірки навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь, розроблено тестові завдання закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань). Система завдань підсумкових контрольних робіт з математики охоплює усі змістові лінії програми без дублювання перевірки одного і того ж уміння в різних завданнях (не враховуючи обчислень) та містять завдання, що включають навчальний матеріал з математики для 1 - 4 класів, компетентнісно - орієнтовані завдання різних видів і рівнів складності, виконуючи які учні не тільки матимуть змогу добре підготуватися до державної підсумкової атестації, а й удосконалять уміння використовувати набуті знання на практиці, зокрема у життєвих ситуаціях. Відповідно до вимог проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти пропонується 5 тестових контрольних робіт і 5 комбінованих.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс

таксономія блума на уроках української мови