чи зобовязаний вчитель перевіряти та оцінювати домашнє завдання

чи зобовязаний вчитель перевіряти та оцінювати домашнє завдання

Прийнята на посаду викладача української мови та літератури з повним педагогічним навантаженням, маю право викладання зарубіжної літератури (курси інституту післядипломної освіти). Годинами української мови та літератури, зарубіжної літератури довантажили колегу, прийняту на посаду викладача англійської мови, яка в цьому навчальному році отримала ступінь магістра за фахом українська мова, література, зарубіжна література. Сьогодні багато дискусій точиться стосовно того, потрібно задавати домашнє завдання чи ні, оскільки учні надто багато часу витрачають на його виконання. Переваги цього методу – можливість миттєво зібрати відповіді з усіх учнів, отримати зворотній зв’язок, створити позитивне налаштування на урок, урізноманітнити види роботи на уроці. Якщо вас зацікавив останній спосіб перевірки домашнього завдання, проте ви не знаєте, як створити подібний тест чи анкету, реєструйтесь на дистанційний курс від дистанційної академії teachhub “ цифрові інструменти формувального оцінювання “, і вже через три тижні ви навчитеся це робити.

Ще з вересня створюються google - таблиці, де кожен учень має доступ до коментування і лише після його звіту про виконання певного завдання там з’являється відмітка про оцінювання; завдання поділені на основні, які мають дедлайни, та за вибором, що створюють індивідуальну траєкторію навчання і дають додаткові бали; спілкування відбувається в чаті телеграм і майже не має обмеження часу, а основна інформація зберігається в телеграм - каналі; для проєктної роботи використовуються trello - дошки і деякі інші ресурси; єдине, що додалось в карантин, – зустріч у zoom, для тих, хто не може долучитися до нас, готуємо запис. Я не працюю за 12 - бальною системою, а лише переводжу в кінці семестру з накопичувальної 120 - бальної, де кожен може зібрати свої бали за різні активності та завдання, і бачить прогрес, можливість вибору.

Складаються всі роботи, пишеться “дуже дякуємо всім, хто підтримує дітей, дивіться як у нас класно вийшло”, і публікується у вайбер без прізвищ, без імен. Нагадую план роботи на день, розклад відеоуроків у zoom, на що звернути увагу, також бажаю гарного дня і терпіння – батькам зараз теж зараз потрібна підтримка. Четвер - п’ятниця у мене пішли на те, щоб проаналізувати всі наявні платформи, зняти відеоінструкції, де і як ми будемо працювати, що потрібно завершити із занять, які були того тижня. Дитина бачить правильні відповіді одразу по завершенні тестування, аналізує помилки; можна ставити таймер на виконання завдань – як і в контрольній роботі на уроці; можна запланувати, о котрій опитування стане доступним та завершиться. Потім працюють в діодах (сильніший учень – слабший учень), олівцем підкреслюють помилки, ставлять бали за домашнє завдання і записують нижче правильний розв’язок. На підсумковому уроці з теми питання учням (питання, розміщені в підручнику в кінці теми; учні готуються до уроку за цими питаннями) задають запрошені старшокласники (рідко батьки або класний керівник). Викликати одного або декількох учнів до дошки і опитати по темі; провести фронтальний опитування в класі (опитування з місця); виконати аналогічне завдання; використовувати індивідуальні картки; провести вибіркову перевірку письмового завдання; провести самоперевірку або взаимопроверку письмового завдання. Секрет полягає в гармонійному поєднанні педагогом традиційних і незвичайних, оригінальних, цікавих форм і методів перевірки, які активізують розумову діяльність в учнів, підвищують самостійність, народжують і зберігають мотивацію регулярно і якісно виконувати домашню роботу.

Наприклад, при перевірці домашнього завдання з хімії можна адресувати питання дмитру івановичу менделєєву, з фізики - ісааку нюьтону, з геометрії - піфагору, з літератури - тарасу григоровичу шевченко. Це дає змогу активізувати розумову діяльність учнів, мотивувати виконувати домашнє завдання а також підвищити загальну зацікавленість вивчати той чи той навчальний предмет. Вийти до дошки і переповісти вивчене правило, переписати із зошита роз’язану задачу — нині учням така перевірка домашнього завдання здається нецікавою. При цьому, по - перше, варто систематично переконувати учнів, що самостійна пізнавальна діяльність — надійний шлях надбання міцних знань і забезпечення інтелектуального розвитку.

Оцінки за класні та домашні роботи в класний журнал виставляти вибірково (для всіх учнів одночасно — тільки за окремі роботи), оцінки за контрольну, самостійну роботу (контролюючого характеру) — щоразу.

Домашні завдання – складова частина навчального процесу, яка полягає у виконанні учнями за завданнями вчителя самостійної навчальної і практичної роботи після уроків. Вона включає вивчення навчального матеріалу, який пояснювався на уроці, самостійне вивчення нового матеріалу, самостійні спостереження, проведення дослідів, виготовлення наочних посібників, написання творчих робіт. Головним завданням початкової ланки сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального, фізичного розвитку й саморозвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, методики проведення уроку, форм організації навчально - виховного процесу, у тому числі й організації домашньої самостійної роботи.

Успішне виконання другокласниками домашніх завдань в значній мірі залежить від співпраці учителя (вихователя групи продовженого дня) з їхніми батьками.

Дотримання оптимального режиму виконання домашніх завдань, це посильна допомога і контроль за виконанням сприятимуть розв язанню основної мети навчальної домашньої роботи.

Навчитися складати та виконувати у проектах scratch алгоритмічні структури розгалуження та повторення, вдосконалити вміння виділяти множини, визначати зв язки між об єктами, представляти їх у нових взаємозв язках, розчленовувати складні об єкти на більш прості; формувати обізнаність про можливості пк як інструменту навчально - пізнавальної діяльності. Поняття алгоритму; способи подання алгоритму; основні блоки умовних операторів категорії керувати; основні блоки операторів повторення категорії керувати; призначення категорії змінні. Запускаємо проект на виконання, натиснувши на зелений прапорець у правому верхньому куті програмного вікна), тестуємо реакцію спрайту на натискання клавіші миші. Домашнє завдання для будь - якого 4 - цифрового натурального числа, породженого випадковим чином, сформувати число, записане тими самимм цифрами у зворотньому порядку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

беларуская мова 4 класс решебнік 2021 2 часть