презентація досвіду вчителя української мови

презентація досвіду вчителя української мови

Хоча кожен вчитель - господар своєї праці, я хочу поділитися своїм власним доробком інтерактивних методів і форм роботи на особистісно зорієнтованому уроці. Цей метод корисний під час проведення в класі дискусії на суперечливу тему яке рішення могла б прийняти катерина, коли залишилася б з позашлюбною дитиною. Шевченка) часто в своїй практиці використовую цей різновид нарису, в якому головну роль відіграє не відтворення факту, а відображення вражень, асоціацій. Часто в своїй практиці використовую цей різновид нарису, в якому головну роль відіграє не відтворення факту, а відображення вражень, асоціацій. Слово “сенкан” походить від французького слова “п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків. Учні дуже люблять розігрувати ситуації за ролями, тому вже починаючи з 5 класу використовую такі прийоми навчання. Матеріал висвітлює питання розвитку словникового запасу учнів на уроках української мови та літератури.

Чесно кажучи, не зрозуміла значимості методичної проблеми та її зв’язку з актуалізацією вибору.

Кожен учитель створює низку прийомів шляхом спроб і відбору найефективніших, відкидаючи ті, що не сприймають або не подобаються учням. Оксана федорівна створила влвсний почерк завдяки застосуванню індивідуальних прийомів, які вона використовує. Розвиток мовлення, грамотність при написанні слів є важливим завданням педагогів. Вчитель української мови та літератури хитцівської зош і – іі ступенів, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 18 років, освіта – вища. Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати прагнення до самостійної діяльності, творчості в атмосфері добра та любові. Твір - розповідь твір - лист твір на одну букву твір за поданим початком твір за поданим закінченням твір із продовженням твір з обрамленням твір за асоціацією твір - вінегрет твір - мініатюра твір за малюнком література. Складання казки, вірша, оповідання інсценізація творів інтерв ю з уявним героєм, письменником написання листа авторові написання етюду.

Яцика (2012 - іі) районний етап олімпіади з української мови та літератури (2012 - ііі) обласний етап міжнародного мовно – літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Шевченка (ііі місце) одержала диплом ііі ступеня міжнародного мовно – літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. романенко юлія (7 клас) районний етап олімпіади з української мови та літератури (іі місце) 2016 - 2017. Р - романенко юлія (8 клас) районний етап олімпіади з української мови та літератури (ііі місце).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс

таксономія блума на уроках української мови