німецька мова підсумкові контрольні роботи 7 класс

німецька мова підсумкові контрольні роботи 7 класс

10 рівнозначних варіантів контрольних робіт; перевірка рівня знань за всіма основними компетенціями; методичні рекомендації щодо проведення; тексти для аудіювання. Підсумкова перевірка рівня засвоєння учнями навчального матеріалу і вмінь учнів застосовувати набуті знання для розв’язування задач, передбачених програмою з математики.

У посібнику подано детальні відповіді 10 варіантів завдань зі збірника, рекомендованого міністерством освіти і науки україни для проведення підсумкових контрольних робіт з німецької мови в 6 - х класах загальноосвітніх навчальних закладів (гоголєва г. Матеріал посібника допоможе вчителеві здійснювати оперативний контроль знань під час тематичних атестацій, заліків, опитувань, а також полегшить перевірку виконання підсумкових контрольних робіт. На цій сторінці розміщені електронні версії збірників призначених для проведення підсумкових контрольних робіт у 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011 році. Міністерство освіти і науки автономної республіки крим, управління освіти і науки обласних, київської та севастопольської міських державних адміністрацій. Дату проведення підсумкових контрольних робіт визначають міністерство освіти і науки автономної республіки крим, управління освіти і науки обласних, київської та севастопольської міських державних адміністрацій у період з 10 по 20 травня цього року.

Якщо наповненість класу перевищує 15 осіб (для іноземної мови - десять), той самий варіант не може повторюватись більше ніж двічі, якщо наповненість класу перевищує 30 осіб - більше ніж тричі. У завданнях першого типу, що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів, необхідно зазначити лише одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих. Це завдання на редагування словосполучення; виконання морфемного розбору слів; визначення пропущених розділових знаків і головних членів речення тощо (5 клас); розбір виділеного слова як частини мови; розстановку пропущених літер або апострофу; підбір українських відповідників до запозичених слів; визначення способу словотвору та розрізнення слів за їх походженням, уживанням у мові, стилістичною роллю тощо (6 клас); розстановку розділових знаків у реченні, виділення головних та другорядних членів; розбір виділеного слова як частини мови тощо (7 клас); розстановку розділових знаків у реченні; виконання синтаксичного розбору речення; визначення частин мови; виокремлення орфограм тощо (8 клас). Учні 6 класу мають створити висловлювання розповідного характеру на основі особистих спостережень і вражень, використовуючи при цьому виражальні можливості тих частин мови, які вже вивчено. Учні 7 класу мають створити висловлювання з елементами роздуму, коли демонструється загальне розуміння причинно - наслідкових зв’язків між предметами та явищами.

Вони мають продемонструвати сформованість програмових знань з української мови, вміння аргументовано доводити власну думку, спиратися на художні тексти письменників, твори яких було вивчено за програмою з української літератури для 8 класу, розвиток самостійного і критичного мислення. Повнота розкриття теми; логічна послідовність викладу думок (наведення тези, аргументів, висновку); структурна цілісність та стильова єдність тексту; переконливість наведених аргументів в основній частині твору; точність, зрозумілість думки, адекватність її мовному оформленню; образне мислення. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оцінювання завдань, яку вчитель складає самостійно відповідно до критеріїв оцінювання. Саме тому при збереженні загальної структури контрольних робіт завдання на встановлення хронологічної послідовності для 5 - го класу мають свою специфіку, оскільки програмові вимоги передбачають, що учень встановлює хронологічну послідовність 2–3 історичних подій. Завдання вважається невиконаним, якщо обрано й позначено у бланку неправильну відповідь, позначено два або більше варіантів відповіді або не позначено жодної відповіді. При оцінюванні завдань враховується не тільки наявність фактичної інформації, але і логічність викладення матеріалу, висловлення власного ставлення до проблеми.

Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків нормативного мовлення, зв’язність. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, що враховують вікові психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Комунікативне завдання вважається розв язаним у разі змістової та функціональної відповідності висловлювання до ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника. Обсяг відповіді може бути різним, але відповідь повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення і адекватно на них реагує. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Завдання із вибором правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності (добір логічних пар); запитання з короткими відповідями (2 - 3 слова); встановлення логічного порядку простого тексту; знаходження аргументів та висновків; встановлення зв’язків між інформаційними блоками; вибір назв абзаців тексту із запропонованих назв. ін та визначати тему розмови; розуміти основні положення висловлювання на знайомі теми під час навчання та розваг; розуміти основні ідеї складних розмов на конкретні або абстрактні теми, відомі чи невідомі, що зустрічаються у особистому, суспільному житті; розуміти сутність тексту; слідкувати за основною ідеєю тексту; знаходити певну інформацію відповідно до завдання; слідувати усним інструкціям. Продукування письмового повідомлення має на меті перевірити рівень сформованості в учнів використання писемного мовлення для вирішення комунікативно - орієнтованих завдань, тобто вміння зафіксувати і передати письмово необхідну інформацію; вміння правильно, з урахуванням соціокультурних відмінностей оформлювати і писати особистий лист, вітальну листівку, оголошення, повідомлення, нотатки тощо. Вони орієнтовані на сфери інтересів учасників, спонукають їх до письмового висловлення власного ставлення до тих чи інших фактів або осмислення певних проблемних ситуацій. Від учнів очікують уміння правильно і відповідно до ситуації використовувати певні лексичні одиниці (частини мови), перевіряють, наскільки правильно вони використовують відповідні граматичні форми.

Завдання із вибором однієї правильної відповіді, де учень повинен обрати одну правильну відповідь із чотирьох варіантів відповідей; текст із пропусками для заповнення, де учень повинен заповнити пропуски в тексті, використовуючи подані слова або словосполучення. Підсумкова контрольна робота з російської мови проводиться у 5 - 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою за збірниками.

У завданнях першого типу, що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів, необхідно зазначити лише одну правильну відповідь із трьох (у 5 і 6 класах) або чотирьох (у 7 і 8 класах) запропонованих запитань. Учні 7 класу мають створити висловлювання розповідного характеру на основі особистих спостережень і вражень, використовуючи при цьому виражальні можливості тих частин мови, які вже вивчено. Учні 8 класу мають створити висловлювання з елементами роздуму, коли демонструється загальне розуміння причинно - наслідкових зв’язків між предметами та явищами.

Контроль говоріння має на меті перевірити рівень сформованості нави - чок усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається конкретною запропонованою тематикою спілкування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс

таксономія блума на уроках української мови