плани-конспекти уроків 1 клас

плани-конспекти уроків 1 клас

Кожна команда вибирає капітана, який отримує маршрутний лист і починає по сигналу подорожувати з групою з шкільних кабінетах, зазначеним в маршрутному листі і виконувати за обмежений час завдання по раніше самостійно прочитаного дітьми розповіді в. Даний конспект уроку дуже пізнавальний, спрямований на виховання інтересу не тільки до предмету, але і до казок, розвиває допитливість, спостережливість, мислення. Даний матеріал буде корисним для вчителів початкових класів, які працюють за програмою розвивального навчання л. Урок розроблено у відповідності з новими вимогами федерального державного освітнього стандарту.

Даний матеріал буде корисним для вчителів початкових класів, логопедів корекційних шкіл viii виду.

Урок складений за «програмою спеціальних (корекційних) освітніх установ viii виду.

Афанасьєва надія веніамінівна, вчитель базової школи початкової загальної освіти гбоу спо ло «гатчинський педагогічний коледж ім. Даний матеріал буде корисним вчителям початкових класів, педагогам спеціалізованих дитячих закладів, вихователям дитячих садків. Це конспект заходу, спрямованого на розвиток у дітей математичних уявлень, логічного мислення, кмітливості. Нестандартний урок закріплення, повторительно - узагальнюючий в період навчання грамоти.

Пропоную конспект уроку з навколишнього світу в 1 - му класі по темі «чому потрібно їсти багато овочів і фруктів. Вважаю, що саме ці форми створюють найбільш сприятливі умови для включення кожного учня в активну роботу на уроці, дозволяють вирішити завдання індивідуального підходу в умовах масового навчання (взаємодія дітей задля виявлення та реалізації індивідуальних можливостей і потреб). Учні вчаться обговорювати завдання, намічати шляхи її рішення, реалізувати їх на практиці і представляти спільно знайдений результат. Вона допоможе зацікавити учнів у процесі навчання, виховати почуття товариства і взаємодопомоги у учнів перших класів. Для реалізації системно - діяльнісного підходу на уроках навколишнього світу використовуються дослідницька, творча діяльність. Діти поставлені в умови, коли можуть самостійно здобувати знання, застосовувати їх у нестандартних ситуаціях, міркувати, фантазувати, грати.

Це сприяє створенню в учнів емоційного настрою, викликає позитивне ставлення до виконуваної роботі, покращує загальну працездатність.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс

таксономія блума на уроках української мови