проект на діяльність в початкових класах

проект на діяльність в початкових класах

Розвивати в учнів дослідницькі уміння (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість, уміння висувати гіпотези, узагальнювати, розвивати аналітичне мислення. А ось допомога порадою, інформацією, виявлення зацікавленості з боку батьків – важливий фактор підтримання мотивації і забезпечення самостійності школярів. Тому слід наголосити батькам, що вони виконують лише роль помічника – допомогти знайти разом інформацію у книгах, зводити до бібліотеки, пошукати в інтернеті, допомогти відібрати найголовніше, допомогти охайно оформити результати пошуку.

Одним із важливих завдань початкової школи на сучасному етапі є екологічне виховання молодших школярів — психолого - педагогічний процес, спрямований на формування в учнів шанобливого ставлення до природи та екологічної культури в цілому.

знання про взаємозв’язки в природі та усвідомлення людини як її частини; - розуміння необхідності берегти навколишнє середовище; - уміння і навички позитивного впливу на природу; - розуміння естетичної цінності природи; - негативне ставлення до дій, що завдають шкоди нашому довкіллю. Наукові й моральні ідеї бережливого ставлення до природи закладаються і формуються у процесі навчання на уроках, а їх подальший розвиток, розширення і поглиблення удосконалюється в позаурочній діяльності. Зважаючи на актуальність даної проблеми виникає потреба ретельно вивчити та теоретично обґрунтувати доцільність розгляду питання “виховання екологічної культури у молодших школярів”. Першооснови екологічного мислення закладаються в сім’ї, яка покликана прищепити дітям систему екологічних цінностей, норм поведінки у природному середовищі. Завдання цієї співпраці — через казки, міфи, ігри розвивати пізнавальні здібності дітей, знайомити їх з елементарними зв’язками живої і неживої природи, впливом людини на природне середовище, завдяки чому в дитини формуватиметься потреба у спілкуванні з природою. На інші континен­ти вони не відлітають, а лише відкочовують через наші краї до італії, франції (дрізд - горобинник), до криму (омелюх), а весною повертаються назад. Оскільки кочові птахи живляться в основному ягодами, треба нарізати гілочок горобини, бузини, калини з плодами і 1—2 прив язати на дереві біля годівнички.

На сьогоднішній день (4 клас) акценти у навчанні переміщую з пізнання як самоцілі на розкриття духовних та моральних аспектів, що виражають гуманістичну сутність природничих наук, спрямованих на збереження біосфери, гармонізацію відносин людини і природного середовища, формування ексцентричної свідомості. Розвинуте емоційно - ціннісне ставлення до природи не тільки всебічно збагачує особистість молодшого школяра, а й становить мотиваційний потенціал його діяльності з вивчення природознавства як навчального предмета, тобто знання стають особистісно значущими.

1) естетичні спонуки, що полягають у розумінні та захопленні красою природного середовища, прагненні до сприйняття прекрасного; 2) гуманістичні потреби.

Будемо, як маленькі сонечка, творити добро, садити ліси, очищати джерела й ріки, любити свою землю - матінку, і вона відповість нам любов’ю, щедрістю, дасть здоров’я і пануватимуть на землі мир і злагода. Формування моральної свідомості, відповідального відношення до оточуючого середовища - довкілля, бажання брати участь в природоохоронній роботі; виховання відомих громадян, яких хвилює майбутнє рідної землі, рідної держави — україни, здоров’я майбутніх поколінь. Початкове навчання, що має на меті формування нового типу екологічної свідомості, повинно закласти передумови глибокого розуміння школярами законів розвитку біосфери, усвідомлення життя як найвищої цінності, розвитку здатності до екологічно виправданої діяльності, заснованої на принципі розумного самообмеження. Розвиток естетичних почуттів, розуміння краси природи, її унікальності та неповторності активізує мислення, образну пам’ять, спостережливість та творчу уяву дитини.

Естетичні почуття породжують емоційний відгук, співчуття до природних об’єктів, сприяють формуванню гуманного ставлення до світу природи, до самого себе та інших людей.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс

таксономія блума на уроках української мови