всі уроки зі світової літератури для 9 класу

всі уроки зі світової літератури для 9 класу

Узагальнити знання учнів за прочитаним розділом “у країні давнини”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Узагальнити знання учнів за прочитаним розділом “у країні дитинства”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності школярів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Систематизувати знання учнів про жанри усної народної творчості; перевірити знання, уміння, навички учнів; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, зіставляти; виховувати любов до рідного слова. Повторити та узагальнити вивчений матеріал з розділу “краса світу в художньому творі”; активізувати словниковий запас; вдосконалювати навички швидкого, виразного свідомого читання; розвивати вміння висловлювати власну думку; виховувати інтерес до читання. Активізувати та закріпити знання учнів про усну народну мудрість світу; розвивати увагу, пам’ять, мовлення, збагачувати словниковий запас, уміння гратися; виховувати інтерес до народної творчості інших народів, товариськість. Разом із учнями підсумувати роботу протягом року, звернути увагу на труднощі, з якими вони зіткнулися, відзначити позитивні моменти, успіхи в учнівській творчості, в оволодінні теоретичним матеріалом; розвивати критичність і самокритичність мислення, бажання читати художні твори.

Систематизувати й узагальнити знання учнів, здобуті протягом року; удосконалювати навички свідомого виразного читання; збагачувати словниковий запас; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, спостережливість, уяву і фантазію; виховувати любов до художнього слова. Узагальнити знання учнів за прочитаним розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати творчі здібності учнів, уміння висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Систематизувати знання учнів, здобуті протягом року; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; формувати вміння сприймати зміст вірша, образність мови; розвивати образне мислення, зв’язне мовлення; виховувати любов до художнього слова. Узагальнити знання учнів за прочитаним розділом “пейзаж у прозових творах”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Повторити та узагальнити вивчений матеріал за темою “міфи”; активізувати словниковий запас; удосконалювати навички швидкого, виразного свідомого читання, розвивати вміння висловлювати власну думку; виховувати інтерес до читання. Узагальнити й систематизувати знання учнів з опрацьованого розділу; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність емоційно реагувати на художнє слово, розмірковувати над текстом; виховувати любов до художнього слова. Виявити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, вміння логічно і чітко давати відповіді на поставленні питання; розвивати писемне мовлення учнів; виховувати в учнів уважність, вміння організовуватись. Формувати високу культуру писемного мовлення одинадцятикласників, їх уміння відтворювати прочитаний текст логічно і послідовно, дотримуючись літературних норм. Вчити писати листа улюбленому літературному герою; висловлювати точку зору з приводу інших творів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати інтерес і повагу до вибору героїв однокласниками.

Узагальнити й систематизувати знання учнів за опрацьованим розділом; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність уявляти описані картини, співпереживати, мислити словесно художніми образами; виховувати любов до художнього слова. Ознайомити учнів з новим розділом “у країні знань”; привернути увагу до засобів створення різних за жанрами творів; розширювати словниковий запас школярів; розвивати навички виразного читання, кмітливість, пам’ять, логічне мислення, уяву, вміння обгрунтовувати свою думку; виховувати любов до художнього слова, інтерес до знань, до нових відкриттів. Почати ознайомлення учнів з новим розділом “у країні дитинства”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб, визначати головну думку твору; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву; виховувати працелюбність, наполегливість. Ознайомити учнів з життям і творчістю відомого російського письменника корнія чуковського; викликати інтерес до його творів; розвивати навички виразного читання; виховувати любов до здорового способу життя, вчити засуджувати лінощі і неохайність. Пригадати найважливіше з прочитаного у розділі “з літературної скарбниці”; узагальнити вивчене; вчити співставляти, порівнювати; розвивати вміння фантазувати, передавати під час читання настрій твору; виховувати любов до художнього слова. Систематизувати й узагальнити знання учнів з вивченого розділу; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. Тривалий час біблія сприймалася лише як сукупність релігійно - повчальних текстів, але насправді вона є унікальним збірником творів, написаних упродовж xii ст. Ознайомити учнів з новим підручником, вчити орієнтуватися у ньому, вдосконалювати навички свідомого виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів, розширювати світогляд; виховувати любов до рідної мови, повагу до культурної спадщини свого народу.

Ознайомити учнів з новим розділом “твори зарубіжних письменників”; продовжити ознайомлення із життєвим і творчим шляхом миколи носова; ознайомити з його оповіданням “мишкова каша”; розширювати словниковий запас школярів; розвивати навички виразного читання за особами, кмітливість, пам’ять, логічне мислення, уяву учнів, уміння обгрунтовувати свою думку; виховувати любов до художнього слова. “нехай – поганий чоловік” (за твором галини малик “незвичайні пригоди алі в країні недоладії”) галина малик “незвичайні пригоди алі в країні недоладії” 5 клас літературні казки галина малик “незвичайні пригоди алі в країні недоладії” “нехай – поганий чоловік” (за твором галини малик “незвичайні пригоди алі в країні недоладії”) і сьогодні, як і вчора, я багато чого не встигаю зробити як слід. Збагатити й певною мірою систематизувати розрізнені знання і враження від прочитаних творів; вчити аналізувати й виділяти головне, робити висновки; розвивати навички свідомого, правильного читання; виховувати прагнення здобувати нові знання. Розширити і збагатити знання учнів про творчість василя симоненка; вчити аналізувати прочитані твори, узагальнювати, порівнювати, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до рідного слова. Ознайомити учнів з творчістю джанні родарі; розвивати навички виразного читання творів, вміння висловлювати свою думку та аргументувати її; виховувати глибоку повагу до всіх народів нашої планети, турботу про щасливе дитинство дітей світу.

Знайомство з казковою країною гофмана – це спрощений шлях до усвідомлення суперечливості світу, усвідомлення потворного і прекрасного, комічного і трагічного.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс

таксономія блума на уроках української мови