методична розробка керівника гуртка образотворчого мистецтва

методична розробка керівника гуртка образотворчого мистецтва

За результатами методичного об’єднання складено методичні рекомендації для керівників гуртків образотворчого та декоративно - ужиткового мистецтва щодо організації та проведення виставок дитячої творчості. Матеріали даної методичної розробки допоможуть сформувати практичні вміння і навички учнів у творчо - інтелектуальній, предметно - перетворювальній, конструкторській та конструктивно - художній діяльності; ознайомити учнів із проектно - технологічною діяльністю; на прикладі виготовлення іграшки - сувеніра пройти з учнями всі етапи проек. єднаннях за напрямком діяльності гуртків; проведення творчих майстерень, майстер - класів для вихованців палацу, школярів міста, для керівників гуртків образотворчого та декоративно - ужиткового мистецтва міста та області. Створення даної інтегрованої програми зумовлене необхідністю виконання одного з головних завданьосвітньої галузі, визначених державним стандартом початкової загальної освіти, – розвиток особистісноціннісного ставлення до мистецтва, здатності до сприймання, розуміння і творення х. Ознайомлення з образотворчими мистецтвами (живописом, скульптурою, графікою) і необразотворчими мистецтвами (елементами архітектури, декоративно - ужиткового мистецтва, дизайну) та їх специфічними засобами художньої виразності. Формування потреб і здібностей до продуктивної художньої творчості, вміння створити виразний художній образ, оригінальну композицію мовою того чи іншого виду образотворчого мистецтва, оволодіння основами художньо - образної мови і виражальними можливостями художніх матеріалів та різних видів художніх технік, що допоможе набувати свободи вираження у творчості. Проаналізувавши авторські розробки, різні матеріали, а також передовий досвід роботи з дітьми, накопичений на сучасному етапі вітчизняними і зарубіжними педагогами - практиками, я зацікавилася можливістю застосування нетрадиційних прийомів изодеятельности в роботі з дошкільниками для розвитку уяви, творчого мислення та творчої активності.

Коментарі