моніторинг з алгебри 7 клас 2021-2022

моніторинг з алгебри 7 клас 2021-2022

Алгебра англійська мова біологія географія геометрія зарубіжна література інформатика німецька мова правознавство російська мова українська література українська мова фізика хімія дпа - 2020 дпа - 2019 дпа - 2018. Алгебра англійська мова біологія всесвітня історія географія геометрія інформатика історія україни математика німецька мова російська мова українська література українська мова фізика французька мова хімія. Выберите книгу со скидкой все категории алгебра английский язык астрономия биология внеурочная деятельность всеобщая история география геометрия директору, завучу доп. Розділ 1 (алгебра 7 клас) підсумковий тест за розділ “цілі вирази” розроблено для сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “алгебра 7 клас” о. Тест 29 (алгебра 7 клас) тест на тему “розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними” розроблено для сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “алгебра 7 клас” о. Закріпити вміння і навички учнів з теми “розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.

Тест 28 (алгебра 7 клас) тест на тему “розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними” розроблено для сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “алгебра 7 клас” о. Закріпити вміння і навички учнів з теми “розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.

Тест 27 (алгебра 7 клас) тест на тему “система двох лінійних рівнянь з двома змінними” розроблено для сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “алгебра 7 клас” о. Тест 26 (алгебра 7 клас) тест на тему “графік лінійного рівняння з двома змінними” розроблено для сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “алгебра 7 клас” о. Тест 25 (алгебра 7 клас) тест на тему “лінійне рівняння з двома змінними” розроблено для сьомих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “алгебра 7 клас” о. Результати дослідження в контексті якості навчання дають можливість зробити висновок, що більшість учнів 3, 4, 5, 9 класів оволоділа програмовим матеріалом із предметів. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 5 % учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів, на достатньому рівні - 5 % учнів, на середньому - 8 % учнів. Результати дослідження в контексті готовності до навчання дають можливість зробити висновок, що більшість учнів 4, 5, 6, 8, 9 класів оволоділа програмовим матеріалом із предметів. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 25, 5 % учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів, на достатньому рівні - 42 % учнів, на середньому - 15, 6 % учнів. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності. З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки початкового рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями - предметниками додаткові заняття з предметів, задані індивідуальні завдання.

Коментарі