підручник заплатинський безпека життєдіяльності

підручник заплатинський безпека життєдіяльності

Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів ііі - iv рівнів акредитації. Порядок забезпечення працівників засобами індивідуального захисту, спецодягом та взуттям. Порядок розслідування нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві. Самостійна робота безпека життєдіяльності з предмету інші реферати можна скачати безкоштовно. Мета вивчення дисципліни полягає у набутті студентом компетенції, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку й усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях. Завдання вивчення дисципліни передбачає опанування знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання з обов’язковим урахуванням галузевих вимог щодо забезпечення безпеки персоналу та захисту населення в небезпечних та надзвичайних ситуаціях; формування мотивації щодо посилення особистої відповідальності за забезпечення гарантованого рівня безпеки функціонування об’єктів галузі, матеріальних та культурних цінностей в межах науково - обґрунтованих критеріїв прийнятного ризику; набуття студентами знань, умінь і здатностей ефективно вирішувати завдання професійної діяльності з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці та гарантуванням збереження життя, здоров’я й працездатності працівників у різних сферах професійної діяльності. Основні етапи та принципи формування безпечної життєдіяльності людини; характеристики, класифікацію та нормування зовнішніх та внутрішніх негативних факторів, що впливають на здоров’я людини; вплив психофізіологічних особливостей людини на формування її безпеки; небезпеки, які можуть виникнути вдома, на вулиці, у довкіллі, в освітньому закладі та їх можливі наслідки; правила безпеки, шляхи захисту себе та свого оточення при виникненні різноманітних надзвичайних ситуацій природного, техногенного, соціально - політичного та воєнного характеру; можливості запобігання, реагування на небезпеки різного походження та їх наслідки; законодавчі акти та нормативні документи з питань безпеки життєдіяльності людини; основи само - та взаємодопомоги у невідкладних станах, небезпечних ситуаціях; сутність культури безпечної життєдіяльності, етапи її формування та основні життєві цінності. Знаходити можливі засоби переконання відносно предмета мовлення та правильної побудови аргументу, який складається з ідеї, її обґрунтування та розташування. Оцінити середовище перебування щодо особистої безпеки, безпеки колективу, суспільства; провести моніторинг небезпечних ситуації та обґрунтувати основні підходи та засоби збереження життя, здоров’я та захисту дітей в умовах загрози і виникнення небезпечних та надзвичайних ситуацій; приймати рішення щодо безпеки в межах своїх повноважень; орієнтуватися в основних методах і системах забезпечення безпеки; вміти попередити виникнення надзвичайних ситуацій, локалізувати та ліквідувати їхні наслідки.

Безпека життєдіяльності (забезпечення соціальної, техногенної та природної безпеки).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

усі гдз 6 класс